петък, юни 13, 2008

Движещите сили

“Човек може да успее почти във всичко,към което изпитва неограничен ентусиазъм”
/Чарлс Шваб/

“Думата ентусиазъм води началото си от гръцката дума enthous,която означава “вдъхновен”, и именно това се случва,когато сте изпълнени с ентусиазъм – вдъхновени сте.

Всичко се променя.

Цялото ви същество се изпълва със сила по един необясним начин и правите неща, с увереността на човек,който не може да се провали. Очите ви блестят, думите ви са силни,дребните ежедневни проблеми и досадни източници на раздразнение се отхвърлят бързо и без усилие.

Още повече – хората,които контактуват с вас също усещат ентусиазма ви. Те са привлечени от него. Той е заразителен и почти винаги има магическата способност да въздейства на хората,които са около вас “
/Джон Кехоу/

“Изпитвал съм това чувство през всеки етап на кариерата си. Така започвам всеки успешен проект. Считам вълнението за знак. Ако не го изпитам,отминавам дадената възможност,дори и да се размина с големи печалби.

Ентусиазмът ми ме кара и да се уча.

Иска ми се животът ми да протече така,че всеки ден от него да е пълен с открития. Често си мисля “Какво ли ще науча днес?” Чудесно е да започваш деня с такава мисъл.Учейки,аз се чувствам прекрасно,чувствам се тонизиран, енергичен, пълен с живот.”
/Доналд Тръмп/

Няма коментари: