вторник, март 18, 2008

ЗАБАВЛЯВАЙ СЕ!

"Забавлявай се,работи много и парите ще дойдат!
Не губи време-грабвай всеки шанс!
Гледай положително на живота!
Ако не ти е забавно,продължавай напред!


НЕ ОТРИЧАМ,СПРАВЯЛ СЪМ СЕ ДОБРЕ И ИМАМ УСПЕХ.Твърдят, че превръщам всичко, до което се докосвам в злато. Питат ме каква е тайната.Винаги отговарям едно и също.
Няма никаква тайна.В бизнеса няма правила.
Просто работя усърдно и както винаги съм правил – вярвам,че мога.Но най-вече, опитвам се да се забавлявам.
Тези думи обобщават всичко,в което вярвам.Не губи време.Забавлявай се.Обичай семейството си.
Забележете,правенето на пари не е сред изброените.
Не съм си поставял за цел да бъда богат.Забавленията и предизвикателствата бяха това, което търсех в живота – и все още е така.
Открих,че ако се забавляваш,парите идват сами.
Щом нещо спре да бъде забавно,се питам Защо?Не успявам ли да оправя нещата,спирам да го правя."

/сър Ричард Брансън ,“Уроците на живота ми”/

Няма коментари: