понеделник, февруари 04, 2008

Мислй на едро и живей нашироко

Възможностите винаги съществуват.
Ако мислите на дребно,можете да ги пропуснете.
До известна степен е по-лесно да си купиш небостъргач,отколкото малка къща в лош квартал.И в двата случая вероятно ще ви трябва финансиране и повечето хора биха предпочели да инвестират в големи сгради,отколкото в някоя съборетина в опасен квартал.
Обаче в случая с небостъргача,ако ударите,удряте на едро. А ако не ударите ,каква е разликата между това да изгубите 100 000$ или стотици милиони?И в двата случая губите,така че си струва да рискувате с по-висок залог.

Ако ще мислите – мислете на едро.
Ако ще живеете - живейте на широко.

Дръж вратата си отворена

За мен да пристигнеш там,закъдето си тръгнал,означава да сложиш начало на нещо.Научавайки нещо ново,вие откривате едно ново начало и ние би трябвало да правим такива открития всеки ден.
Всезнайкото е като затворена врата.

Колкото повече научавам,толкова повече разбирам,че нищо не знам.
Мисля,че именно това,повече от всичко друго,ме пази млад по дух.

Хората ме питат какво ме движи и вероятно именно това е отговорът, който е най-близо до истината.Ако приключа деня,без да съм научил нещо ново,започвам да се питам: “Какво пропуснах днес? Да не съм станал мързеливец?”
Аз съм дисциплинирана личност и единствено тази мисъл ме тласка напред.

Знанието поражда знание.
Предпочитам да си измисля стимул, отколкото да стоя пасивен.
Не можеш да правиш бизнес с превръзка на очите.
Вашият ежедневен график трябва да включва време, посветено на разширяване на хоризонта ви.

Научете нещо ново,независимо дали смятате,че ще имате интерес от него или не.Изберете обратното на това да живеете със затворено съзнание или със затворена врата.
Мога само да благодаря на баща ми за примера,който ми даде.Това бе една от най-важните причини той да остане млад и енергичен и след като подмина деветдесетте.Това може да важи и за вас,ако положите съответните усилия.

/“Как да станеш богат”,Д.Тръмп/