вторник, февруари 12, 2008

“Мислй като милиардер

“В бизнеса всеки е решен да граби,да се бори,да печели.Ти си победителят или неудачникът.От теб зависи да си на върха.”
/Алис Фуут Макдугъл/

“Да си добър в бизнеса е най-пленяващата форма на изкуство… Да правиш пари е изкуство и да работиш е изкуство,а добрия бизнес е най-голямото изкуство”
/Анди Уорхол/


В един свят,населен с повече от шест милиарда души има само 587 милиардери.За да станете такъв шансовете са неблагоприятни – около едно на десет милиона.
Милиардерите пет пари не дават за това,какви са шансовете. Ние не слушаме гласа на здравия разум,не се държим по общоприетия начин,нито пък според очакванията.Ние следваме нашата мечта,независимо колко смахната или идиотска изглежда на другите.

Един от начините да мислиш като милиардер е да подставиш под съмнение заобикалящата те среда – не е задължително да играеш с вече раздадените карти.

В една статия за ФОРБС,професорът по психология К.Шейвър твърди,че не ни пука какво мислят другите за нас.Тя казва: “Те просто са щастливи да се впуснат в работата си и да правят каквото правят.”
….
Баща ми винаги ми се е доверявал.Вярата му в мен ме изпълни с непоклатима увереност. Дори когато бях на дъното в началото на 90-те години и дълговете ми възлизаха на милиарди,а Ивана и нейните адвокати,както и стотици банки, се готвеха да ме съдят до дупка, баща ми заяви абсолютната си увереност,че моята фирма ще се оправи.Казваше: “Ти си изумителен. Ти си цар.”
….
Вярвам,че БОГ е навсякъде и във всички нас, и искам всяко решение, което вземам, да ми прави чест, когато му дойде времето да се изправя в онази огромна заседателна зала на небето. Когато Върховният шеф ме уволни за вечни времена,искам небесния асансьор на тръгне нагоре,а не надолу.
Някои от вас може да смятат,че не е правилно да говоря за Бог и бизнес едновременно,но Бог винаги е заемал централно място в нашето мислене за капитализма. Стремежът към преуспяване е неразделна част от нашата религиозна култура.
Колкото повече имаш,толкова повече можеш да даваш.”

/Д.Тръмп,”Мисли като милиардер”/

Няма коментари: