сряда, декември 12, 2007

Когато хобито е работа,живота е Слънчев

Бих искал да ви представя мислите на Люис Хамилтън /най-успешния дебютант във Формула 1/, дадено за в.Дневник /броя от 03.12.2007г./.

Напълно споделям вижданията му.


В последните няколко години имахте огромен прогрес.Как поддържате това темпо на развитие?Каква е тайната?

- Важно е да продължаваш винаги напред,да не се предаваш,да не спираш да се развиваш.Много е важно да получиш подкрепата на своето семейство,което да ти осигури гръб и спокойствие,за да се отдадеш изцяло на заниманията,които обичаш. Винаги има нови и нови граници,които искаш да преминаваш,за да се развиваш.

Все още не виждам граници на своето развитие.Затова трябва да продължа да вървя напред, да натискам, да не губя вдъхновение.
Много е напрегнато,времето определено не достига.Психологически трябва да издържиш непременно.Физическата сила също е определяща.Важни са и опитът и прецизността.Трябва да се разгърнеш на възможно най-много нива.
….
Ние наистина сме щастливи,когато сме заедно / с екипа си /. Това е конструктивно общуване,което подпомага израстването на целия отбор.Единствената ми задача е да продължавам напред.
….
Щастлив съм,че се занимавам с хобито си. Много хора смятат,че това,което правя, е работа. За мен обаче винаги състезанията с автомобили са били хоби и затова съм отдал цялото си сърце на това занимание.
….
Почувствах,че Бог ме насочва към състезанията с автомобили. Но определено никога не съм се смятал за специален.
….
Когато седна в колата,когато чуя как ръмжи моторът,когато усетя как адреналинът бушува в тялото ми, се пренасям в един друг паралелен свят.Всички мои сетива са обострени. Изпитвам чувство, което трудно мога да опиша,но знам,че е най-върховното на земята.
….
Необходимо е търпение и хладнокръвие,за да може всичко да бъде поставено на своето място.
….
Бих искал в шампионата /Формула 1/ да има малко повече риск, за да бъде малко по-опасно и интересно.
….
Искам да съм най-добрият.Давам всичко от себе си,за да съм най-добрият.Винаги имам цел.Трудно е,но това ме мотивира допълнително.
….
Аз съм такъв човек,че не се главозамайвам от успеха. Не искам да се приемам толкова сериозно, че да спра да се развивам.
Не смятам да забравя откъде съм тръгнал….
Не мисля,че популярността ми ме е направила по-различен човек. Да,бих искал да помагам на хора,които са в нужда. Затова ще се включа в различни благотворителни кампании.”

Няма коментари: