сряда, януари 23, 2008

ОЧАКВАЙТЕ С НЕТЪРПЕНИЕ ВСЕКИ НОВ ДЕН

С колкото по-голямо нетърпение очаквате да ви се случат добри неща – толкова по-голяма е вероятността наистина да ви се случат.”

“ В един период от живота си бях доста цинично настроен към всичко ново.Докато М.Р. не ме вкара в правия път на положителното мислене и нагласа ,аз обикновено осмивах или ругаех всяка нова инициатива,предложена от друг човек.
Някой ми разказа,че присъствал на семинар,където говорил международно-признат “магьосник на положтелното мислене”. Та този гуру горещо препоръчвал всяка сутрин да скачаш от леглото, да тичаш пред огледалото и да си казваш: “Прекрасно! Днес ме чака невероятен ден!Ще отбележа страхотен успех.” Навремето си помислих,че това е абсолютна безсмислица,родена от надрусан хипарски мозък.
Е, оказа се,че съм бил тотално неправ! Двадесетина години по-късно вече имам съвършено различна мисловна нагласа. Прав е бил онзи гуру.Смисълът на цялата работа е бил ( и все още е ) да се самозаредиш с предсказания за личностно самоосъществяване.Ако не очаквате с нетърпение да отидете на работа,то съществува голяма вероятност да не изпитате никаква радост от нея.
И обратното, ако в понеделник сутрин очаквате ентусиазирано всички предстоящи събития в службата ви,то по всяка вероятност денят ви ще е прекрасен, и нещо повече-работата ще ви спори и ще отбележите успехи в нея.
Ето защо аз се старая винаги да очаквам с нетърпение всичко.

Това,което ви казвам,може да ви звучи невероятно, но то наистина дава страхотни резултати. Винаги си създавам или се пренастройвам на такава мисловна нагласа,че наистина да очаквам с нетърпение да отида на работа в понеделник сутринта.
И дори си представям,че ще открия в купищата папки и електронни съобщения поне една приятна изненада и някоя вълнуваща вест. Обикновено така и става.

Какво научих :”Като очаквам с нетърпение все добри неща отказвам да бъда повлиян от сполетелите ме в миналото лоши събития.”

Лично предизвикателство : “Независимо какво ще дойде – да го очаквам с нетърпение.”

/ “100 дни от живота на един супершеф” Дейвид Фриймантъл/

Няма коментари: