понеделник, ноември 26, 2007

Ослепявам ли, или Проглеждам

“Цялата работа е в хората ви.Те са толкова различни от служителите на конкурентите ви,които най-често говорят съсем механично,дори с безразличие.”
Тази разлика или ще отблъсне клиентите, или ще ги привлече.
Проблема възниква когато не си сигурен кое от двете ще се случи при някое твое нововъведение.
Математиката тук не може да помогне особено: виждаме какви невероятни загуби реализират най-големите финансови колоси на САЩ в резултат на кризата с ипотеките.
Едисон е направил около 10 000 неуспешни експеримента за създаване на ел.крушка.
Всъщност – Едисон ни дава и правилото за поведение:

Опитвай безпир, за да успееш.

Проучвай,променяй и пак стартирай.

Всичко тече,всичко се променя. Формулата за днешния успех е формулата за утрешния провал.
Затова и Дейвид Фриймантъл ни съветва:
“Окончателно да скъсам с рутината. Да идвам на работа по различно време,да се обличам различно,да говоря с различни хора,да разместя или сменя мебелите в кабинета си, да окача различни картини,да пия различни напитки, и да ям различни храни,да използвам различни подходи при общуването си с клиентите,да набера на компютъра любимите си цитати и да ги разпратя до всички, да паркирам на километър и половина от службата и да идвам пеша на работа,винаги да има творчески елемент в общуването с клиентите,никога да не им пишем на стандартни типови образци и т.н....
И между другото – по различен начин да се отнасяме един към друг помежду си – с уважение и съпричастност.”
Безпорно – няма гаранция,че изпълнявайки всичко това ще избегнеш неуспехите.
Гаранцията е – че ще уцелваш и успехите : по-често и по-големите.

Няма коментари: