вторник, август 28, 2007

Мисли

"Сещам се за историята на двамата каменоделци: Когато ги попитали какво правят, единият отговорил- "чукам камъни", а другият отвърнал- "градя темелите на храма". Така ако ние имаме усещането, че правим нещо велико, нека го правим всички заедно"
/ Миглена Тачева, министър на правосъдието /

"Над всичко обаче стои усилието да не проиграем репутацията си, която имаме сред нашите клиенти"
/ Дейвид Рубинстийн, Carlyle Group /

"Винаги съм се стремял да имам уникалност на пазара и за разлика от повечето търговци винаги съм бягъл към по-качествената тема.
....
Кое е на-важното качество за един служител на "Гранити"?
- Да работи сърцато работата си....
Това,към което винаги съм се стремял, е да знаем защо се събуждаме сутрин, защо идваме на работа и защо работим-поведение изключително целенасочено и целеустремено."
/Стоян Стоянов, съсобственик на "Гранити"ООД/

"Просто съм любопитен.Искам да знам всичко. Например като дете ме интересуваше защо шофьорът на автобуса иска да кара автобус.
...
Никога не подхождам към едно интервю с мисълта: "Сега ще го навра в миша дупка" или "Ще му вдигна рейтинга". Просто се опитвам да науча нещо ново.Опитвам се да задавам кратки въпроси. Не казвам "Аз.."
/Лари Кинг/

Няма коментари: