сряда, юли 04, 2007

Lita Ford ft.Ozzy Osbourne - Close My Eyes
Скъпи,толкова се страхувам като се замисля
и наистина не мога да разбера,
това което чувствам любов ли е
или просто си въобразявам
Ozzy:
Небето е в дланите ми и чака само да го вземеш
Какво да направя с нещастното си детство
припев:
Ако затворя очите си завинаги ще останат ли
спомените ми непроменени?
Ако затворя очите си завинаги ще останат ли
спомените ми същтите?
Ozzy:
Понякога е трудно,
толкова трудно да преследвам мечтите си
Не всичко е такова,каквото изглежда,
когато се изправиш пред мен
Lita:
Ти си като кинжал и се забождаш в сърцето ми,
а после вкусваш кръвта ми от острието
А когато заспя би ли ме приел в своята
топла и затъмнена гробница

-Би ли ме приел отново някога?
-Не,просто не мога да понеса болката!
-Би ли ми се доверил отново някога?
-Не,никога няма да бъде същото!
Ozzy:
Затвори очите си...
Затвори очите си...
Трябва да затвориш очите си за мен"

Няма коментари: